Prowadzisz już reklamy w Google Ads?

Sprawdźmy razem ich efektywność

Dla osób, które znają już ekosystem i reklamują się w tym kanale marketingowym przygotowałem specjalną propozycję współpracy. Nie ważne, czy tworzysz je samemu, czy zlecasz zewnętrznym agencją marketingowym. Ta opcja jest dla Ciebie.

Wykonam na twoim koncie Google Ads profesjonalny audyt reklamowy, dzięki któremu dowiesz się, czy twoje konto prowadzone jest z należytą starannością i nie posiada błędów wpływających na efektywność kampanii. 

W ramach naszej przyszłej współpracy – otrzymasz go całkowicie za darmo.

Czy warto zlecić mi audyt?

Dane to klucz do sukcesu

Wieloletnie doświadczenie marketingowe tylko utwierdziło mnie w fakcie, że informacja jest cenniejsza od złota. To od niej zależy, czy nasz biznes będzie prosperował na najwyższych obrotach. Jeśli odpowiesz na jedno z poniższych pytań twierdząco, to warto:

Efekty kampanii nie są zadowalające?

Brak przewidywalności wyników?

Nie masz pewności, czy wszystko działa poprawnie?

Zlecasz reklamy na zewnątrz i brakuje Ci wiedzy, by dobrze kontrolować wykonywane prace?

Chcesz zyskać nową perspektywę, spojrzenie marketingowe?

Co otrzymasz po audycie?

Cenne informacje

Kosztują… Ponad 100 tysięcy własnych środków wydanych w kanałach reklamowych, kursy i wiedza, które wykonałem warte są na obecną chwilę prawie 15 tysięcy złotych. Ty dostajesz to za darmo w moim audycie – dostajesz moją wiedzę. Uzyskasz:

Wskazówki, gdzie występują błędy w kampaniach

Dokładną analizę poprawności całej struktury reklamowej

Wstępne sprawdzenie poprawności analityki

Dokładną analizę wyników jakości reklamowanych słów kluczowych

Perspektywę certyfikowanego specjalisty Google Ads

Czego możesz się spodziewać?

Przykładowy audyt reklamowy

Tak wygląda przykładowy audyt reklamowy dla klienta, który w przeciągu około 11 miesięcy stracił w Google Ads prawie 8 tysięcy złotych na działania, które nie przynosiły pożądanego efektu biznesowego. Obecna współpraca z tą firmą, po 4 tygodniach optymalizacji działań reklamowych w Google Ads oraz stworzeniu stron lądowania zaowocowała obniżką kosztu pozyskania kontaktu z średnio 60 PLN do 30 PLN. Dodatkowo udało się podwyższyć średnią konwersję z 4% do AŻ 10% – i to wszystko… na zimnym ruchu. 

Dodatkowo otrzymasz...

Raport wyniku jakości słów kluczowych​​

Z którego dowiesz się, czy słowa kluczowe, które obecnie reklamujesz osiągają zadowalające wyniki jakości. Są to kluczowe informację jeśli chodzi o reklamy w sieci wyszukiwania. Przykładowy raport możesz pobrać poniżej:

Po audycie zaproponuje Ci

Współpracę z gwarancją zwrotu środków.

Audyt reklamowy twoje konta pozwala mi rozeznać się w obecnych działaniach, jakie podejmowane są w Google Ads. Dzięki niemu mogę ocenić, czy twoje kampanie da się poprowadzić lepiej i poprawić ogólną efektywność. Jeśli zdecydujemy się na współpracę, a ja obiecam Ci poprawę wyników i w przeciągu 3 miesięcy nie dowiozę oczekiwanego wyniku, zwrócę Ci całe swoje wynagrodzenie. CAŁE.
I tak, mogę taką gwarancję podpisać na papierze. 

Umów się na  20 minutową Rozmowę telefoniczną

Wypełnij formularz kontaktowy

Kiedy mogę się z tobą skontaktować?

Umów naszą rozmowę

Wybierz dogodny dla siebie moment, w którym będziemy mogli porozmawiać. Szanuje twój, jak i swój czas, dlatego po podaniu adresu mailowego nastąpi automatyczne przekierowanie do mojego biznesowego kalendarza. Pozwoli Ci to wybrać najdogodniejszy moment na rozmowę, a mi przygotować i być w pełni dostępnym do twojej dyspozycji. 

Scroll to Top