Wyniki reklamowe moich klientów

Mówisz sprawdzam?

A więc pokazuję. Wyniki moich klientów to moja wizytówka, a większość z nich mogę pokazać Ci w poniższej formie. Optymalizacja reklam w Google Ads w większości przypadków obniża koszty reklamowe o 30%, a w skrajnych przypadkach byłem w stanie obniżyć koszty pozyskania klienta/zakupu nawet o 50%+! 

Obniżanie kosztów pozyskania klienta to kombinacja optymalizacji reklam w Google, a także całego lejka marketingowego realizowanego w biznesie. Pamiętajmy, że marketing to nie tylko “dzisiaj kliknął, dzisiaj kupił” ale przede wszystkim cała droga od pierwszego kontaktu klienta z marką do sprzedaży. 

Sprawdź co Cię czeka przy współpracy ze mną.

Branża złomowania samochodów

Lead Generation

Obniżyłem koszt pozyskania klienta z średnio 57 zł do 24 zł. Przed optymalizacjami klient pozyskiwał około 44 kontakty z działań marketingowych w Google Ads miesięcznie i udało się tą liczbę podnieść do średnio 104 kontaktów. 

Oszczędzony ekwiwalent budżetu marketingowego miesięcznie: 3420 zł

Wzrost udziału w wyszukiwaniach Google Ads z 30% do około 80% przy tym samym budżecie!

Prawie trzykrotny wzrost zysków

Obecnie prowadzimy testy A/B stron lądowania z celem obniżenia kosztów pozyskania klienta do kwoty 20 zł

Całkowite odejście od reklam "inteligentnych", potężna optymalizacja wyniku jakości słów kluczowych przez zastosowane strategie SKAG/STAG, remarketing wizualny.

Branża detailingu samochodowego

Lead Generation

Obniżyłem koszt pozyskania klienta z średnio 124 zł do 35 zł. Przed optymalizacjami klient pozyskiwał około 25 kontakty z działań marketingowych w Google Ads miesięcznie i udało się tą liczbę podnieść do średnio 85 kontaktów. W tym przypadku o około 17% zmalała średnia wysokość zamówienia, jednak nadrobiliśmy skalą działań 🙂 

Oszczędzony ekwiwalent budżetu marketingowego miesięcznie: 7440 zł !!

Wzrost udziału w wyszukiwaniach Google Ads z 16% do około 54% przy tym samym budżecie

2,5 krotny wzrost zysków

Całkowite odejście od reklam "inteligentnych", potężna optymalizacja wyniku jakości słów kluczowych przez zastosowane strategie SKAG/STAG, remarketing wizualny.

Sklep internetowy

E-Commerce

Obniżyłem koszt pozyskania klienta z średnio 5,88 zł do 4,23zł. Przed optymalizacjami klient osiągał około 340 sprzedaży w sklepie miesięcznie. Po optymalizacji udało się podnieść tą liczbę do 472 sprzedaży w pierwszym miesiącu działania. Niestety nie jestem w stanie obliczyć ogólnego wzrostu obrotu, gdyż przed optymalizacją klient nie miał wprowadzonego przesyłania danych o sprzedażach do Google Ads i Google Analytics. 

Oszczędzony ekwiwalent budżetu marketingowego miesięcznie: 776 zł

Większy nacisk na działania związane z reklamą produktową, niż w wyszukiwarce

Obniżenie kosztu konwersji o 30%

Obecnie prowadzimy działania na stronie, by wszystkie produkty były zoptymalizowane wg. naszych wytycznych.

Kiedy mogę się z tobą skontaktować?

Umów naszą rozmowę

Wybierz dogodny dla siebie moment, w którym będziemy mogli porozmawiać. Szanuje twój, jak i swój czas, dlatego po podaniu adresu mailowego nastąpi automatyczne przekierowanie do mojego biznesowego kalendarza. Pozwoli Ci to wybrać najdogodniejszy moment na rozmowę, a mi przygotować i być w pełni dostępnym do twojej dyspozycji. 

Scroll to Top