A więc pokazuję. Wyniki moich klientów to moja wizytówka, a większość z nich mogę pokazać Ci w poniższej formie. Optymalizacja reklam w Google Ads w większości przypadków obniża koszty reklamowe o 30%, a w skrajnych przypadkach byłem w stanie obniżyć koszty pozyskania klienta/zakupu nawet o 50%+!
Obniżanie kosztów pozyskania klienta to kombinacja optymalizacji reklam w Google, a także całego lejka marketingowego realizowanego w biznesie. Pamiętajmy, że marketing to nie tylko “dzisiaj kliknął, dzisiaj kupił” ale przede wszystkim cała droga od pierwszego kontaktu klienta z marką do sprzedaży.
Sprawdź co Cię czeka przy współpracy ze mną.
Obniżyłem koszt pozyskania klienta z średnio 57 zł do 24 zł. Przed optymalizacjami klient pozyskiwał około 44 kontakty z działań marketingowych w Google Ads miesięcznie i udało się tą liczbę podnieść do średnio 104 kontaktów.
Obniżyłem koszt pozyskania klienta z średnio 124 zł do 35 zł. Przed optymalizacjami klient pozyskiwał około 25 kontakty z działań marketingowych w Google Ads miesięcznie i udało się tą liczbę podnieść do średnio 85 kontaktów. W tym przypadku o około 17% zmalała średnia wysokość zamówienia, jednak nadrobiliśmy skalą działań 🙂
Obniżyłem koszt pozyskania klienta z średnio 5,88 zł do 4,23zł. Przed optymalizacjami klient osiągał około 340 sprzedaży w sklepie miesięcznie. Po optymalizacji udało się podnieść tą liczbę do 472 sprzedaży w pierwszym miesiącu działania. Niestety nie jestem w stanie obliczyć ogólnego wzrostu obrotu, gdyż przed optymalizacją klient nie miał wprowadzonego przesyłania danych o sprzedażach do Google Ads i Google Analytics.
Wybierz dogodny dla siebie moment, w którym będziemy mogli porozmawiać. Szanuje twój, jak i swój czas, dlatego po podaniu adresu mailowego nastąpi automatyczne przekierowanie do mojego biznesowego kalendarza. Pozwoli Ci to wybrać najdogodniejszy moment na rozmowę, a mi przygotować i być w pełni dostępnym do twojej dyspozycji.